نحوه ایجاد حساب دمو

نحوه باز کردن حساب دمو در فارکس:

کارگزاری که من معرفی می  کنم آلپاری هستش. در تلگرام می توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. آلپاری معتبر هم هست و 22 سال سابقه کار دارد. بروکر آن در روسیه می باشد. هات فارکس هم معتبر است و سایت فارسی دارد.

از سایت طبق مراحل پیش می رویم. در نهایت وارد کابین شخصی می شویم. سپس افتتحاح حساب فارکس cfd را می زنیم. Fix contracts حالت باینری آپشن دارد و قمارگونه است واردش نشید. Cfd  همان قراردادهایی هستند که تحویل فیزیکی ندارند و از نوسانات قیمت سود می برند. مانند کسانی که بیت کوین معامله می کنند خود بیت کوین را معامله نمی کنند و از قرارداد cfd بیت کوین و نوسان قیمت سودگیری می کنند.

حساب مجازی را انتخاب می کنیم. انواع حساب داریم که به توضیح آن می پردازیم

انواع بروکر:

انواع بروکر

مدل DD:

مدلی هستش که مارکت میکر هستند. یعنی طرف حساب شما در معاملات بروکر می باشد. یعنی وقتی که می خواهید یک چیزی را بخرید، از بروکر می خرید و وقتی که می خواهید یک چیزی را بفروشید به بروکر می فروشید. یعنی مستقیماً شما به بازار وصل نیستید. در این حالت شما یک تضاد منافعی با بروکر دارید. یعنی اگر که شما سود کنید بروکرتان ضرر می کند و اگر شما ضرر کنید بروکرتان سود می کند و در بلندمدت بروکر برنده است. در این بروکرها اسپرد ثابت است. در این بروکر ها استاپ هانتینگ رخ می دهد یعنی تا به حد ضرر نرسیده استاپ شما خورده می شود و بروکر معامله شما را با ضرر می بندد.

مدل NDD:

حالتی است که حساب ها ECN است و طرف حساب شما بروکر نیست و منافع شما با منافع بروکر در تضاد نیست و شما مستقیماً به بازار وصل می شوید. حسن ECN ها این است که کارمزدشان کمتر است و کارمزد ثابت ندارند و کارمزدشان متغیر است.

حساب استاندارد اصلاً به درد معامله گران مبتدی نمی خورد. چون  حسابی است که حجم های بزرگی می طلبد.

حساب نانو برای مبتدیان خوب است که حجم های کوچک تر می توان معامله کرد.

از همه بهتر حساب های ECN است که از این ها هم بهتر حساب Pro ECN است.

اندیکاتور ها با زبان MQL نوشته می شوند. بعضی ها در متاتریدر 4 بعضی ها در متاتریدر 5 جواب می دهند.

ما حساب دمو پرو ای سی ان را انتخاب می کنیم.

نماد ها در فارکس سه حرفی است که دو حرف اول آن قاره و کشور مورد نظر و حرف سوم نماد پول را نشان می دهد.

میزان مبلغ را وارد کرده و حساب را افتتاح می کنیم.

از این قسمت برنامه متاتریدر را دانلود می کنیم.

در سایت قسمتی داریم به نام حساب های تجاری من. حقیقی همون ریل و آموزشی همان دمو هستش. با کلیک به روی آن ها می توانید حذف کنید. در این قسمت همچنین لوریج ها را نشان می دهد که 1:500 است و خطرناک است و ما لوریج بالاتر از 1:100 را توصیه نمی کنیم.

سپس وارد متاتریدر شده و در قسمت فایل یوزر و پسوردی که به ایمیل مان ارسال شده را در قسمت login to trade account وارد می کنیم. و سرور را روی pro ECN demo قرار می دهیم.

در قسمت ترمینال در تب ترید بالانس موجودی ما را نشان می دهد.  تب account history همان پورتفوی لحظه ای است و سابقه معاملات و سود و زیان را نشان می دهد.

انتخاب بروکر

انتخاب بروکر شاید در مرحله اول کار ساده‌ای به‌نظر برسد. اما در واقع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان عملکرد و سود و زیان شما داشته باشد. پس باید قبل از انتخاب بروکر اطلاعات کافی از نحوه خدمات‌رسانی و سابقه آن بروکرها بدست آوریم تا بتوانیم انتخاب هوشمندانه‌تری را داشته باشیم.

همان‌طورکه گفتیم بازار فارکس به‌دلیل گستردگی و حجم معاملات، یکی از امن‌ترین مارکت‌ها در برابر دستکاری‌های عمدی (Manipulation) است.

دلیل این امر آن است که بسیاری از بروکرها با وصل شدن به مارکت جهانی، معاملات خود را انجام می‌دهند. برای این منظور از طریق نهادهای نظارت مالی معتبر خارجی بازرسی می‌شوند که به اصطلاح به آنها رگوله می‌گویند.

در این میان، برخی از بروکرها که معمولا دارای اعتبار کمتری هم هستند، به مارکت جهانی متصل نیستند. در واقع نرخ معاملات در این بروکرها به اصطلاح داخلی است که به آنها (Market maker) نیز می‌گویند.

بنابراین بهتر است نکات زیر را در انتخاب بروکر خوب در نظر بگیریم:

1- رگوله باشند و معاملات آنها به مارکت جهانی متصل باشند.

2- با توجه به تحریم‌ها، حتما در کشورهای آفشور ثبت شده باشند تا بتوانند به ایرانی‌ها خدمات ارایه دهند.

3- هرچه تعداد شعبه بیشتری در کشورهای مختلف داشته باشند دارای اعتبار بیشتری نیز هستند.

4- دارای پشتیبانی به زبان فارسی نیز باشند تا کار را برای ما آسانتر نمایند.

5- دارای انواع حساب‌های معاملاتی مختلف باشند که با هر نوع استراتژی و مدیریت سرمایه‌ای، بتوان در آن حساب جدید مورد نیاز را ایجاد نمود.

6- حتما از قبل میزان اسپرد جفت ارزهای آن را با سایر بروکرها مقایسه نمایید.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

دسترسی سریع

مقالات مرتبط

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
جستجوهای محبوب:
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.