آموزش جامع سبک آر تی ام (RTM): Awm Fx

آموزش جامع سبک آر تی ام (RTM): Awm Fx

توضیحات دوره

با آموزش سبک RTM ستاپ زدن را برای معاملات خود فرابگیرید.

AWM FX نیز همچون نورا بیسترا یکی از مسلط‌ترین شاگردان انگلیسی زبان منصور ساپاری است. ساپاری و هانزو از مشهورترین و برجسته‌ترین RTM کاران مالزیایی هستند. RTM سبکی است که شکل و فرم واحدی ندارد و از روز نخست شکل‌گیری، در یک فضای آزادِ بحث و گفت‌و‌گو رشد کرده است. منصور ساپاری در تریدِ الگوی QM استادی خبره است و شاگردان او هم ادامه‌دهنده راهش بوده‌اند.
با توجه به اینکه تقریبا اکثر پرایس‌اکشن کارانِ مالزیایی در ترید، دیدگاهی ستاپ محور دارند، می توان گفت که معمولا تلاش آن‌ها برای تحلیل بازار کمتر است. به همین دلیل بسیاری از آن‌ها مثلا به صورت تخصصی QM یا کوازیمودو را ترید می‌کنند. اگرچه می‌توان گفت: گل سر سبد ستاپ‌های هر سبکی، همان QM است و فقط اسامی هستند که تغییر می کنند.

برخی از تریدرها به اینگلفِ‌کف QM می گویند. برخی دیگر BOS (Break Of Structure) یا ChoCh (Change of character) یا موقع برگشت و تشکیل شانه راست یا واکنش به اُردربلاک، یا واکنش به بیس، یا MPL و… می گویند. معامله گران دیگری هستند که کل موضوع را پیوت در نظر می گیرند!

سبک RTM و QM

اما در واقع کیو ام همان اُور / آندر (Over/Under) است که .Steve W برای اولین بار در سال ٢٠٠٩ با الهام از سر و شانه کلاسیک آن را معرفی کرد.
بعد‌ها توسط ایف (موسس سبک RTM) دوباره به QM نامگذاری شد.
افرادی مثل AWM FX یا Nora Bystra هم به همین شکل بر روی تعدادی ستاپ (عموما QM) تبحر و تخصص دارند.
در واقع می توان گفت که اصولا ساپاری و شاگردانش، جریان و تفکر خاص تریدی را حتی در موسسات مالی کشور مالزی پایه‌گذاری کردند. و از همین رو توانسته‌اند سود‌های خوبی را از بازار کسب کنند!
این دسته از تریدرها عموما در جامعه ای بسته و محلی بی ادعا کارشان را می‌کنند و به همین دلیل اکثر منابع و ویدئوها پراکنده و به زبان مالایی است.
البته جزوه‌هایی انگلیسی از منصور ساپاری و برخی شاگردانش وجود دارد. اما می‌توان به‌طور خلاصه گفت که نگاه این تریدرها ساده و ستاپی است و مانند یک ربات ترید می‌کنند.

اساس ستاپ‌های آن‌ها عرضه و تقاضا و ترید ساختار QM یا همان Over/Under است.

سرفصل‌های دوره آموزش سبک RTM

+ RTM Method by Awm Fx

 

پیش‌نیازها

+ تسلط به تحلیل تکنیکال کلاسیک

سایر دوره های مرتبط

پخش ویدیو

آموزش جامع سبک آر تی ام (RTM): Awm Fx

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
بسته
شروع کنید
این دوره در حال حاضر بسته است
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

اشتراک گذاری

جستجوهای محبوب:
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شما اجازه دسترسی به این دوره را ندارید برای دسترسی ثبت نام کنید.