دوره آموزش پرایس اکشن RTM به سبک نورا: Nora Bystra

مبحث rtm نورا

توضیحات دوره

با دوره آموزشی پرایس اکشن RTM به سبک نورا رازهای تسلط بر ترید را پیدا کنید. از تجربیات غنی استادی که در طی سالیان متمادی با سبک RTM موفق عمل کرده است، بهره مند گردید. شما وقتی می توانید مزیتی رقابتی نسبت به دیگر معامله گران بدست آورید که بتوانید با دقت و اطمینان در دنیای داینامیک بازار بی درنگ حرکت کنید!

پرایس اکشن RTM یکی از انواع پرایس اکشن هاست که می تواند به معامله گر در جهت کسب سود بیشتر کمک بزرگی  کند. یکی از مطرح ترین سبک های پرایس اکشن، سبک rtm یا Read The Market است. پرایس اکشن RTM براساس عرضه و تقاضا کار میکند. این سبک به معامله گر اجازه می دهد بدون تکیه بر شاخص های فنی که یادگیری آنها بسیار زمان بر خواهد بود، بازار را تحلیل کند. به عبارتی، تریدر براساس حرکات واقعی قیمت درباره معاملات خود تصمیم گیری می کند. مجموعه ویدئوهای آموزشی RTM صفر تا صد این مبحث را در بیست و هفت قسمت به شما آموزش می دهد.

نورا، با تخصص استثنایی خود، درک ماهرانه ای از پرایس اکشن را به شما منتقل می کند و به شما قدرت می دهد تا حرکات بازار را با دقت رمزگشایی کنید. نورا با تعامل فعال و یادگیری عملی، از رفتارهای پیچیده بازار رفع ابهام می‌کند و نقشه‌ای برای تصمیم‌گیری استراتژیک در قلمرو ترید ارائه می‌دهد.

در پرایس اکشن نورا، به صورت دقیق و گسترده به روش‌های مورد تاییدنورا می‌پردازیم. چرا که این روش‌ها از طریق سال‌ها تجربه عملی و تعهد بی وقفه وی بر تفاوت‌های ظریف در استراتژی‌های معاملاتی پرده برداشته است. از شناسایی روند تا استراتژی‌های دقیق ورود و خروج، هر درس مکاشفه ای برای شما است. همچنین شما را به ابزارهایی برای رمزگشایی از زبان بازار مجهز می‌کند. بینش منحصربه‌فرد نورا، همراه با تمرین های عملی، محیط یادگیری بی‌نظیری را ایجاد می‌کند که در آن سبک RTM به طور یکپارچه با سناریوهای معاملاتی دنیای واقعی ادغام می‌ گردد.

 

سرفصل‌های دوره پرایس اکشن RTM به سبک نورا

+ RTM Method by Nora Bystra

 

پیش‌نیازها

+ تسلط به تحلیل تکنیکال کلاسیک

سایر دوره های مرتبط

پخش ویدیو

دوره آموزش پرایس اکشن RTM به سبک نورا: Nora Bystra

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
بسته
شروع کنید
این دوره در حال حاضر بسته است
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

اشتراک گذاری

جستجوهای محبوب:
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شما اجازه دسترسی به این دوره را ندارید برای دسترسی ثبت نام کنید.